Indsigter fra Bring Research
Bring Research præsenterer artikler, rapporter og rådgivning, der hjælper dig med at komme tættere på dine kunder. Vores løbende forbrugerundersøgelser giver både dig og os en bedre forståelse af, hvad der optager dine kunder.
Få tips og råd, der kan hjælpe dig med at styrke din konkurrenceevne på markedet!
Sådan arbejder vi med indsigter
Vi gennemfører forbrugerundersøgelser med forskellige tematikker for at følge udviklingen og trends på det nordiske e-handelsmarked, i forskellige brancher. Undersøgelserne er gennemført i samarbejde med markedsundersøgelsesvirksomhederne Ipsos og Opinion.
- Forbrugerundersøgelser af privatforbrugere
- Undersøgelser af virksomheder, der sælger til andre virksomheder
- Webundersøgelser og dybdegående interviews i hele Skandinavien
Indsigter i e-handelskunder
Artikler og rapporter om privatforbrugere og deres præferencer og krav til en god brugeroplevelse.
Derfor bør din webshop fokusere på bæredygtige løsninger
Med disse råd kan du nemt tilbyde dine kunder løsninger der udleder mindre, når de handler på nettet.
Begår du disse hjemmeleveringsfejl?
Disse tre fejl bør du styre udenom.
Det vil dine kunder vide om levering
Sådan undgår du, at de afbryder købet.
Halvdelen af os har handlet på Black Friday
Der er ingen tvivl om, at danskerne er villige til at åbne tegnebogen for gode tilbud.
Fra impulskøb til mere bæredygtig e-handel
Kan coronapandemien bidrage til, at webshoppene handler mere miljøbevidst?
Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din webshop?
I fremtiden bliver det, at synliggøre sit arbejde for miljø og bæredygtighed en væsentlig konkurrencefaktor for e-handlen.
Hvad gør kunderne så tilfredse at de vælger at vende tilbage til din webshop?
Ved du hvorfor dine kunder vender tilbage til din webshop?
Mænd og kvinder handler forskelligt
Hvordan og hvad du kommunikerer kan være afgørende for, hvordan mænd og kvinder du konvertere til et køb.
Miljø og bæredygtighed bliver vigtigere for danske e-handlende
Med den voksende e-handel øges også forbrugernes bevidsthed og krav til en mere en bæredygtig e-handel.
Ændrede købsvaner efter pandemien
Handel på nettet er vokset de senere år, men coronakrisen har ført til en hurtig ændring i købsadfærden hos mange
Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering
Vi har spurgt 3000 skandinaver, hvordan de ønsker at handle på nettet.
Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?
Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen?
Indsigter i kundernes forventninger til webshops i højsæsonen
Kundekrav til information og smidige leveringer er høje i dag. Vi hjælper dig med indsigter til at optimere kundeoplevelsen i din webshop.
Gør din webshop klar til Black Friday
Nu nærmer sig den travle tid med Black Friday og julehandel – to afgørende perioder for din webshop. Black Friday markerer starten på årets mest betydningsfulde salgsperiode og er blevet en essentiel dag for omsætningen. Er din webshop klar? Her får du en række tips til, hvordan du bedst forbereder dig på denne intense salgsperiode.
Sådan får du succes med gavesalg online
Salg af gaver online kræver at du tilbyder højere sikkerhed når det kommer til levering, returnering og ombytning. Gaveguiden fra Bring Research giver dig indsigt, der sikrer at du er godt klædt på til at give dine kunder tryghed.
Sådan vinder du årets julehandel på nettet
72 % af alle danskere købte julegaver på nettet sidste år, men potentialet for e-handlen er rent faktisk endnu større. Med denne artikel bliver du klædt bedre på til at vinde kampen om kunderne. Det er et benhårdt marked, hvor det gælder om at have styr på hele værdikæden i din webshop.
5 tips: Sådan vinder du kunder med en god returordning
Med en enkel returordning undgår du, at kunderne afbryder købet – og sikre tilfredse kunder, der vender tilbage.
Sådan bruger du bytte og retur som din konkurrencefordel
Er bytte og returvilkår et nødvendigt onde for en webshoppene? Eller er det muligt at bruge det som sin konkurrencefordel? Vi giver dig nogle gode råd!
5 tips: Sådan forbereder du din webshop til julehandelen
Har du brug for konkrete juletips til din webshop? Julehandlen på nettet fortsætter med at vokse, og for at tiltrække flere kunder til at handle julegaver online er det afgørende at forstå deres primære motiver. Sidste år valgte mange at købe julegaver online for at spare tid, penge og nyde den bekvemmelighed og fleksibilitet, som online shopping tilbyder. Hvordan kan du bedst forberede din webshop til den kommende julehandelssæson?
Indsigter fra erhvervslivet
Indsigter om e-handlen fra danske virksomheder
Elgiganten forventer større krav til klima og kvalitet
CEO i Elkjøp Nordic ejer af Elgiganten, mener at coronakrisen er medvirkende til at gøre e-handelskunderne mere bevidste om bæredygtig hande
Sådan har coronapandemien påvirket e-handlen
Den nye situation har medført, at e-handlen er vokset i et rasende tempo, hvilket Cocopanda har erfaret.