En tredjedel af de skandinaviske forbrugere har ændret deres købsvaner på nettet under Coronakrisen
Coronakrisen har ført til øget e-handel. Mange køber varer som de normalt handler i fysiske butikker, og flere handler på nettet for første gang. 60% af dem, der har ændret deres købsvaner, siger at de vil fortsætte på denne måde.
Spørgsmål til undersøgelsen?
Har du spørgsmål til undersøgelsen? Kontakt os gerne, så giver vores ekspert i forbrugerundersøgelser indsigt.
Nogen spørgsmål?
Har du spørgsmål om e-handel eller leveringsalternativer? Vores engageret rådgivere er klar til at hjælpe.
Den indsigt du skal bruge for at øge gavesalget i netbutikken
Vil du tiltrække så mange nye kunder som muligt, når gavesæsonen nærmer sig, og fremstå som en solid og sikker webshop?
Giv dine kunder flere valgmuligheder ved hjælp af API'er
Med vores digitale integrationsløsninger kan du give dine kunder flere valgmuligheder i forbindelse med fragt og levering I webshoppen. Det giver større chancer for, at kunderne får varerne leveret som de ønsker og du får en bedre konvertering.
Bring kundeservice - tips god service til jul og Black Friday
Fremragende kundeservice er afgørende for en webshop. Når højtiden nærmer sig, forbereder webshops og e-handelsvirksomheder sig på en af årets mest travle perioder. Med Black Friday og julen lige om hjørnet er presset på pakkeleveringsfirmaer som vores maksimalt for at imødekomme forbrugernes krav.
Sådan bruger du bytte og retur som din konkurrencefordel
Er bytte og returvilkår et nødvendigt onde for en webshoppene? Eller er det muligt at bruge det som sin konkurrencefordel? Vi giver dig nogle gode råd!