Det vil dine kunder vide om levering
8 ud af 10 kunder tjekker leveringsvilkårene, når de besøger en webshop for første gang. Sådan undgår du, at de afbryder købet.
Kort om Bring Research' Testshopping-undersøgelse
- To undersøgelser – en kvalitativ og en kvantitativ – gennemført i samarbejde med IPSOS.
- Testkøb i 90 skandinaviske webshops – 30 pr. land.
- De undersøgte webshops var fordelt mellem forskellige brancher med forskellig omsætning.
- Køberne gennemgik 56 kontrolpunkter fra startsiden, til varen var returneret og pengene tilbagebetalt.
- Alle testpunkter blev gennemført på mobil.
- Vi gennemførte webinterviews med et repræsentativt udvalg af skandinaviske e-handlende.
- Begge undersøgelser lagde vægt på levering, returnering og bæredygtighed/miljø gennem hele købet.
Den indsigt du skal bruge for at øge gavesalget i webshoppen
Vil du tiltrække så mange nye kunder som muligt, når gavesæsonen nærmer sig, og fremstå som en solid og sikker webshop?
Begår du disse hjemmeleveringsfejl?
Hjemmelevering er blevet endnu vigtigere for de kunder, der handler på nettet – men uden nok information kan de blive usikre og vælge en anden webshop. Disse tre fejl bør du styre udenom.
Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering
70 % af de danske forbrugere er villige til at betale for fragt.
Hjemmelevering: Sådan skaber du den gode kundeoplevelse
I de seneste par år er mange blevet vant til at arbejde mere hjemmefra. Det betyder, at fleksibilitet og valgfrihed er vigtigt for forbrugerne og webshops, når pakken skal leveres. I denne artikel kan du blive klogere på, hvorfor hjemmelevering er en af dine vigtigste konkurrencefordele, hvordan du skaber en optimal kundeoplevelse, og hvad du skal undgå, når det gælder leveringer fra din webshop.