Pakker til udleveringssted

Vi har næsten 7.000 udleveringssteder i Danmark og resten af Norden, så dine kunder kan hente deres pakke, hvor og hvornår det passer dem.

  • Hurtig levering: til pakkeshops og pakkebokse inden for 1-2 dage
  • Fleksibilitet: mulighed for at tilpasse løsningen til dine kunders behov
  • Vi leverer med el-varebiler til over 1,4 mio. forbrugere i Danmark

Levering til et udleveringssted er stadig den mest populære leveringsmetode, når privatpersoner vælger levering i checkout. I Bring leverer vi til pakkeshops og pakkebokse i både Danmark og Norden. Vi dækker 100% og leverer inden for 1-2 hverdage i Danmark og 1-4 dage i resten af Norden. I Danmark leverer vi via pakkeboksnetværket Nærboks.

Vi leverer mandag til fredag mellem kl. 8-17 og i flere byer også lørdag. Mange af vores varebiler er eldrevne, og samlet set når vi over 1,4 millioner forbrugere i Danmark med el-varebiler. Se hvor og læs mere om levering med el-varebiler her.

Vi anbefaler, at man ved bestilling tilvælger tillægstjenesten ”valgfrit udleveringssted”, så dine kunder, selv kan vælge hvilket udleveringssted de ønsker at modtage pakken hos f.eks. tæt på arbejdspladsen, fitnesscenteret eller hjemmet. Hvis der ikke er valgt et bestemt udleveringssted, vælges automatisk det nærmeste ud fra kundens hjemmeadresse.

Vil du gerne kunne tilbyde dine kunder et mere nøjagtigt tidspunkt for forventet levering? Med Estimeret ankomsttid (ETA) får dine kunder mere præcis information om forventet leveringstidspunkt, allerede når de afgiver deres bestilling i checkout. Læs mere om ETA her.

I Bring App'en kan dine kunder nemt og trygt følge pakken. App'en sender en notifikation, når pakken er klar til afhentning. Hent appen i Google Play. Har din kunde ikke hentet Bring App'en, adviseres din kunde via SMS eller e-mail og kan følge pakken på vores sporingsside på bring.dk.

Se vores udleveringssteder i Danmark

Bring-bud med pakke under armen

Hvor stort og tungt?

Vægt og mål

Maks. vægt:

  • 20 kg til Danmark
  • 20 kg til Sverige
  • 35 kg til Norge
  • 25 kg til Finland

Maks. længde:

  • 150 cm til Danmark, Sverige og de fleste øvrige lande
  • 200 cm til Norge og Finland

Maks. længde + omkreds:

  • 300 cm.

Mindstemål:

  • 15 x 10 x 1 cm til Danmark, Sverige og Finland
  • 23 x 13 x 1 cm til Norge

For pakker med en side over 120 cm, to sider over 60 cm eller en/flere sider under mindstemålet pålægges et pristillæg.

    Sådan gør du

  1. 1

    Pakning og emballering

    Pak varerne på en sikker måde, og mærk emballagen godt. Skrøbelige genstande skal indpakkes med støddæmpende materiale for at beskytte mod tryk og stød. Du finder flere tips til, hvordan du bør emballere og mærke dine pakker her.

  2. 2

    Bestilling og afhentning

    Bestil leveringen direkte i Mybring, via API, EDI eller i dit TA-system. Du kan også indgå en fast afhentningsaftale med os. Det er også muligt at bestille afhentning individuelt, når du har brug for det, i Mybring.

  3. 3

    Under transport

    Leveringstiden er 1-2 dage i Danmark og pakken kan spores under transporten.

  4. 4

    Levering og modtagelse

    Dine kunder får en advisering når pakken er klar til afhentning via SMS eller e-mail og kan derefter hente pakken på udleveringsstedet. Din kunde har mulighed for at ændring leveringen til en hjemmelevering, indtil pakken er læsset på bil, og med vores tillægsydelser, kan du udvide valgfriheden endnu mere, ved at lade din kunde selv bestemme udleveringsstedet. Din kunde vil få op til to påmindelser, hvis ikke pakken afhentes. Pakken skal afhentes inden for 7 dage, medmindre der bedes om forlænget frist.

  5. 5

    Mulig retur

    Hvis dine kunder skal returnere, tilbyder vi forskellige returtjenester:

    • Home Delivery Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere større pakker fra deres hjem på din virksomheds regning.

    • PickUp Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere pakker på din virksomheds regning. Returforsendelsen indleveres på en Bring pakkeshop.

Tillægstjenester