Hjemmelevering af pakker
Tilbyd hjemmelevering af pakker hele i Danmark, Sverige, Norge og Finland, tilpasset dine kunders behov.
- Hurtigt og bekvemt – levering direkte hjem til dine kunder
- Fleksibelt – mulighed for tilpasse leveringen
- Vi leverer med el-køretøjer til over 1,4 mio. danske forbrugere
Hjemmelevering er det mest fleksible alternativ. Pakkerne køres hele vejen hjem, og dine kunder bliver adviseret inden levering. Vores hjemmeleveringer er selvfølgelig også sporbare.
Vi tilbyder en hjemmeleveringstjeneste med levering i dagtimerne mellem kl. 8-17. Tjenesten giver dine kunder høj grad af fleksibilitet og frihed. Blandt andet kan de vælge at få stille pakken et aftalt sted på adressen med vores tillægstjeneste "flex delivery", hvis ikke de kan tage imod pakken eller vælge at omdirigere leveringen til et udleveringssted.
Vi leverer som standard emissionsfrit til alle dine kunder i København, Valby, Frederiksberg, Glostrup, Greve, Ishøj, Brøndby, Rødovre, Tårnby, Dragør, Fredericia, Vejle, Kolding, Sjølund og Hejls. Samlet set når vi over 1,4 mio. forbrugere i Danmark med elbil. Læs mere her.
Vil du gerne kunne tilbyde dine kunder et mere nøjagtigt tidspunkt for forventet levering? Med Estimeret ankomsttid (ETA) får dine kunder mere præcis information om forventet leveringstidspunkt, allerede når de afgiver deres bestilling. Læs mere om ETA her.
Hvad koster det?
Hvor stort og tungt?
Vægt og mål
Maks. vægt: 35 kg (25 kg til Finland).
Er dine varer over 35 kg? Læs mere her.
Maks. mål: længde 200 cm, eller længde + omkreds 300 cm.
Mindstemål: 23 x 13 x 1 cm
Er pakken over 120 cm på én side, har to sider over 60 cm, eller er den mindre end mindstemålet? Så skal den sorteres manuelt, der medfører et ekstra håndteringsgebyr.
Se dækningsområde (download Excel-fil)
-
1
Pakning og emballering
Pak varerne på en sikker måde, og mærk emballagen godt. Skrøbelige genstande skal indpakkes med støddæmpende materiale for at beskytte mod tryk og stød. Du finder flere tips til, hvordan du bør emballere og mærke dine pakker her.
-
2
Bestilling og afhentning
Bestil leveringen direkte i Mybring, via API, EDI eller i dit TA-system. Du kan også indgå en fast afhentningsaftale med os. Det er også muligt at bestille afhentning individuelt, når du har brug for det, i Mybring.
-
3
Under transport
Leveringstiden er 1-2 dage i Danmark og pakken kan spores under transporten.
-
4
Levering og modtagelse
Din kunde bliver adviseret om forventet leveringsdag og tidspunkt med et sporingslink via SMS eller e-mail.
Vi leverer pakken til nærmeste udleveringssted, hvis ikke din kunde er hjemme ved levering. Vi sørger selvfølgelig for at give din kunde besked.
-
5
Mulig retur
Hvis dine kunder skal returnere, tilbyder vi forskellige returtjenester:
-
Home Delivery Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere større pakker fra deres hjem på din virksomheds regning.
- PickUp Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere pakker på din virksomheds regning. Returforsendelsen indleveres på en Bring pakkeshop.
-
Sådan gør du
Tillægstjenester
Relaterede tjenester
Relaterede tjenester
Pakker til udleveringssted
Med ca. 7.000 udleveringssteder i Danmark og resten af Norden, kan dine kunder hente deres pakke netop der hvor det passer dem.
Hjemmelevering af tungere varer
Tilbyde dine kunder maksimal bekvemmelighed med hjemmelevering. Denne tjeneste gælder for varer, der er tungere end 35 kg. Vi leverer hele vejen hjem til dine kunder, når og som det passer dem bedst.
Pakker i postkassen til Norge
Når din virksomhed vil sende mindre pakker med levering i norske modtageres postkasse. Du vælger selv, om du ønsker at tilbyde dine kunder sporing med eller uden RFID.