Pakker hjem i postkassen i Norge
Gør det nemt at nå dine norske kunder! Med vores løsning kan din virksomhed nemt sende pakker til modtagere i hele Norge – med levering direkte til deres postkasse. På denne side finder du al nødvendig information om tjenesten og hvordan du kommer i gang.
- Foretrukken levering hele vejen hjem i postkassen - Dine kunder får leveret deres pakker direkte i postkassen – den mest populære leveringsmetode i Norge.
- Hurtig og pålidelig levering - Vi leverer 6 dage om ugen i Oslo-området fra og med 1. februar 2025.
- Sporing og transparens - Dine kunder kan nemt følge deres leveringer via Posten Brings app, hvor de har fuldt overblik hele vejen.
- Derudover tilbyder vi fossilfri levering til 2 ud af 3 modtagere.
Når du sender pakker til norske kunder, som skal leveres i postkassen, transporteres de sammen over grænsen og toldbehandles som en samlet forsendelse. Derefter bliver de delt ud til modtagernes postkasser i hele Norge inden for 1–3 arbejdsdage. (Længere leveringstid kan forekomme til Nord-Norge.)
Hvis pakken ikke kan leveres i postkassen, modtager din kunde en advisering via Posten Brings app samt via SMS eller e-mail. Pakken kan derefter hentes på din kundes lokale udleveringssted (Post-i-butikk). Det er også muligt at få pakken leveret direkte til din kundes dør – se yderligere information om dette i vilkårene længere nede.
Krav til forsendelser:
Ved forsendelser fra Danmark til Norge skal alle pakker udover norsk adresselabel også have:
- Tolddokumenter
- CMR-fragtbrev
- Routing-label (lastbæreretiket)
Bemærk, at alle pakker skal lastes i egen lastbærer.
Hvad koster det?
Hvor stort og tungt?
-
Maksimal vægt 5 kg pr. pakke.
-
Maksimal længde 45 cm. Højde + Længde + bredde må ikke overstige 90 cm.
Hvis godset fragtes på palle, skal det være en EUR-palle eller tilsvarende. Maksimal længde 120 cm. Maksimal bredde 80 cm. Maksimal højde 120 cm (inkl. emballage og pallens vægt). Maksimal vægt 750 kg pr. palle (inkl. emballage og pallens vægt).
-
1
Pakning og emballering
Pak ifølge vores anbefalinger for Norge og fastgør vores standardlabel for "Pakker hjem til postkassen" på forsendelsen. Sporing med RFID kræver, at etiketterne udskrives med en godkendt RFID-printer.
-
2
Bestilling og afhentning
Du bestiller via EDI/TA-leverandør eller i Mybring. Afhentning bookes i Mybring eller via. aftale.
-
3
Under transport
Pakken sendes som almindelig brevpost, og postbuddet leverer pakken direkte i postkassen. Leveringstiden er 1-3 arbejdsdage*. Din kunde får en advisering om, at pakken er på vej og kan spore pakken hele vejen.
-
4
Levering
Pakken leveres til din kundes postkasse, og modtager efterfølgende en advisering via SMS eller e-mail. Hvis pakken ikke kan være i postkassen, får din kunde en SMS eller en e-mail fra os med information om, at pakken kan afhentes på nærmeste udleveringssted (post-i-butik), medmindre alternativet "levering uden for døren" er valgt.
Tilbyd dine kunder nem retur – læs mere om vores returløsninger fra Norge.
Sådan gør du
Relaterede tjenester
Relaterede tjenester
Pakke til udleveringssted
Med cirka 7.000 udleveringssteder i Danmark og resten af Norden er vi altid tæt på, hvor dine kunder bor, opholder sig og færdes dagligt – uanset hvor de befinder sig
Hjemmelevering af pakker
Tilbyd fleksibel hjemmelevering i Danmark, Sverige, Norge og Finland – præcis som det passer dine kunder bedst.
Hjemmelevering af tungere varer
Tilbyde dine kunder maksimal bekvemmelighed med hjemmelevering. Denne service gælder for varer, der er tungere end 35 kg. Vi leverer hele vejen hjem til dine kunder, når og som det passer dem bedst.