Hjemmelevering af tungere varer

Tilbyd dine kunder maksimal bekvemmelighed med hjemmelevering. Denne tjeneste gælder for varer, der er tungere end 35 kg. Vi leverer hele vejen hjem til dine kunder, når og som det passer dem.

  • Fleksibel – levering i både dag- og aftentimerne
  • Kundetilpasset - lad dine kunder vælge serviceniveauet
  • Live tracking - leveringen kan følges i realtid

Med vores hjemmelevering af tungere varer, kan du tilbyde dine kunder en meget fleksibel hjemmelevering. Sælger du f.eks. køkkener, hvidevarer, møbler eller sports- og træningsudstyr? Så kan du vælge netop den service om passer dine kunder og varer.

Vi tilbyder både at installere og montere varen forbindelse med hjemmeleveringen. Vi tager også gerne restemballage med retur.

Flere forskellige returløsninger kan tilvælges som blandt andet afhentning af returvaren hos modtager eller ombytning i forbindelse med levering af den nye vare.

Med live tracking og præcis leveringstid kan dine kunder følge leveringen i realtid og være sikre på, hvornår de helt præcist kan forvente at få varen leveret. Her får dine kunder dagen inden et tidsrum på 6 timer, hvorefter de på dagen for leveringen får et specifikt tidsrum på 2 timer. Når der er ét stop tilbage på chaufførens rute, modtager din kunde et nøjagtigt tidspunkt. 

Fragten beregnes pr. forsendelse baseret på den aktuelle prisliste eller efter en specifik skriftlig aftale. Forsendelsen prissættes ud fra dens samlede bruttovægt inklusive emballage. Alle postnumre tildeles en priszone, som bestemmer prisen. Du finder priszonerne her.

2 Bring chauffører bærer en stor og tung pakke til en kvinde i et hus
TillægstjenesterTillæg i DKK
Advisering29 kr pr. levering
Returservice100 % af grundpris
Bytte/retur ved levering80 % af grundpris
Lagring20 kr per døgn, fra og med dag 3 (ankomstdag = dag 0.)
Retur av emballage (Return of goods packaging)150 kr pr. produkt

 

PristillægTillæg i DKK per levering
Fejlagtig EDI99 kr pr levering
Manuel EDI99 kr pr levering
Fejlagtig vægt/volumen99 kr pr levering
Fejl/Ukomplet adresse99 kr pr levering
Ordre adresseret til postboks99 kr pr levering
Ulæselig/forlagt/skjult stregkode69 kr pr label
Fejlagtig label69 kr pr label
Utilstrækkelig indpakning69 kr pr label
Adresseændring99 kr pr levering
Ombookingsgebyr99 kr pr levering
Emballering/reparation af emballage69 kr pr pakke
Leveringsforsøg/bomkørsel100 % af almindelig distributionspris

    Tilpas leveringen til det ønskede serviceniveau

    Det er vigtigt at give dine kunder den service, de ønsker og forventer. Tilpas tjenesten til det serviceniveau, der er passende for den aktuelle levering.

  1. 1

    Indbæring

    Varen leveres det angivne sted hjemme hos din kunde.

  2. 2

    Levering til fortovet (curbside)

    Levering sker til fortovskanten, grundgrænsen eller hoveddøren.

  3. 3

    Installation og montering

    Vi tilbyder også installation og montering på stedet i forbindelse med hjemmelevering.

  4. 4

    Mulig retur

    Hvis dine kunder skal returnere, tilbyder vi forskellige returtjenester:

    • Home Delivery Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere større pakker fra deres hjem på din virksomheds regning.

    • PickUp Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere pakker på din virksomheds regning. Returforsendelsen indleveres på en Bring pakkeshop.

Tillægstjenester

Disse tillægstjenester giver dine kunder større fleksibilitet og valgfrihed.