Sådan tilføjer du nye brugere på dit kundenummer i Mybring

Vi anbefaler alle, der skal bruge Mybring, at have adgang via en personlig bruger. En bruger kan have forskellig adgang til de forskellige kundenumre. Som administrator i Mybring kan du nemt oprette og tilføje nye brugere på dine kundenumre.

Sort og hvidt billede på bærbar computer

Sådan tilføjer du nye brugere

  1. Klik på ”Administration”, og vælg ”Brugeradministration”.
  2. Klik på ”Tilføj bruger”, og udfyld brugerens e-mailadresse.
  3. a) Hvis brugeren allerede har adgang til Mybring, vil du kunne se info om brugeren. Klik på brugeren for at give adgang til det ønskede.
  1. Hvis brugeren ikke allerede er oprettet i Mybring, skal du udfylde med fornavn, efternavn og mobilnummer. Klik på ”Næste”.
  1. Kontroller at det rigtige kundenummer er valgt i rullemenuen.
  2. Vælg hvad du ønsker at give adgang til ved at markere de forskellige funktionsområder i Mybring.
  3. Klik på ”Gem rettigheder”.

Hvis brugeren ikke allerede er Mybring-bruger, sender vi en e-mail for at oprette adgangskode til Mybring.