Sådan opretter du selv en ny bruger i Mybring
Hvis din virksomhed allerede bruger Mybring, kan du nemt oprette en ny bruger og knytte denne til virksomhedens kundenummer. Når du har oprettet en Mybring-bruger, kan du nemt udføre transaktioner og gennemføre andre opgaver i Mybring.
Sådan tilføjer du nye brugere på dit kundenummer i Mybring
Vi anbefaler alle, der skal bruge Mybring, at have adgang via en personlig bruger. En bruger kan have forskellig adgang til de forskellige kundenumre. Som administrator i Mybring kan du nemt oprette og tilføje nye brugere på dine kundenumre.
Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du nemt give adgang til brugere – enten direkte eller efter forespørgsel fra brugeren.
Sådan beder du om anden adgang i Mybring
I Mybring er funktionaliteten delt op efter funktionsområder. Hvis du som bruger har behov for yderligere adgang til flere funktionsområder, end du har i dag, kan du nemt bede din administrator om dette.