Sådan ser og opretter du kundeservicesager direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og oprette kundeservicesager direkte fra sporingsbilledet. Se om der allerede er oprettet kundeservicesager på forsendelsen, undgå at lave dubletter, og find hurtigt de oplysninger du har brug for at levere god kundeservice til dine kunder.

Sådan beder du om anden adgang i Mybring
I Mybring er funktionaliteten delt op efter funktionsområder. Hvis du som bruger har behov for yderligere adgang til flere funktionsområder, end du har i dag, kan du nemt bede din administrator om dette.
Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring
Alle der bruger Mybring anbefales at have en personlig bruger. En bruger kan have forskellig adgang til forskellige kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenumre kan du nemt oprette brugere, give adgang til brugere eller ændre deres adgang - enten direkte eller efter anmodning fra brugeren.
Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring
I Mybring kan du se, besvare og download de kundeservicesager, din virksomhed har registreret hos Bring.