Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring
I Mybring kan du se, besvare og download de kundeservicesager, din virksomhed har registreret hos Bring.

Sådan opretter du kundeservicesager direkte i Mybring
Med vores kundeserviceløsning i Mybring kan du selv oprette sager på en hurtig og overskuelig måde, når det passer dig. Hvis du ønsker sagsopdateringer via e-mail, kan du nemt vælge det.
Sådan beder du om anden adgang i Mybring
I Mybring er funktionaliteten delt op efter funktionsområder. Hvis du som bruger har behov for yderligere adgang til flere funktionsområder, end du har i dag, kan du nemt bede din administrator om dette.
Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring
Alle der bruger Mybring anbefales at have en personlig bruger. En bruger kan have forskellig adgang til forskellige kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenumre kan du nemt oprette brugere, give adgang til brugere eller ændre deres adgang - enten direkte eller efter anmodning fra brugeren.