Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring
I Mybring kan du se, besvare og download de kundeservicesager, din virksomhed har registreret hos Bring.
![Sort og hvidt billede på bærbar computer](/radgivning/mybring/se-behandle-kundeservicesager/_/image/1a57cd87-e95e-43a5-ad28-d2fae9d07b29:39d646980190e1cce08e1258974de7673634d063/block-2600-1463/Mybring.jpg?quality=60)
Læs mere
Sådan opretter du kundeservicesager direkte i Mybring
Med vores kundeserviceløsning i Mybring kan du selv oprette sager på en hurtig og overskuelig måde, når det passer dig. Hvis du ønsker sagsopdateringer via e-mail, kan du nemt vælge det.
Sådan beder du om anden adgang i Mybring
I Mybring er funktionaliteten delt op efter funktionsområder. Hvis du som bruger har behov for yderligere adgang til flere funktionsområder, end du har i dag, kan du nemt bede din administrator om dette.
Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du nemt give adgang til brugere – enten direkte eller efter forespørgsel fra brugeren.