Sådan opretter du kundeservicesager for Warehousing i Mybring
Med vores kundeserviceløsning i Mybring kan du selv oprette sager til Warehousing-kundeservice på en hurtig og overskuelig måde, når det passer dig. Hvis du ønsker opdateringer af sager via e-mail, kan du nemt vælge det.

Læs mere
Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring
I Mybring kan du se, besvare og download de kundeservicesager, din virksomhed har registreret hos Bring.
Du kan finde følgende i Warehousing-dashboardet i Mybring
Få det overblik du har brug for på en hurtig og nem måde i vores dashboard. Her visualiserer vi oplysninger og transaktioner, som er vigtige for dit lager og din logistik.
Sådan abonnerer du på rapporter fra Mybring
Hvis du vil spare tid i forbindelse med udtræk av rapporter i Mybring, anbefaler vi, at du opretter et eller flere rapportabonnementer. Rapporterne sendes derefter automatisk til din e-mail så ofte du ønsker det.