Kvalitets- og afvigelsesrapporter i Mybring
Med Mybrings kvalitets- og afvigelsesrapporter får du en oversigt over leveringskvalitet og afvigelse: faktisk udleveret mod forventet leveringstid, og afvigelse i produktion – fra manglende forhåndsanmeldelse til returneret til afsender. Hvilke rapporter, der er tilgængelige for dig, afhænger af, hvilke kundenumre der er knyttet til din bruger.
Kvalitets- og afvigelsesrapporter i Mybring
Med Mybrings kvalitets- og afvigelsesrapporter får du en oversigt over leveringskvalitet og afvigelse: faktisk udleveret mod forventet leveringstid, og afvigelse i produktion – fra manglende forhåndsanmeldelse til returneret til afsender. Hvilke rapporter, der er tilgængelige for dig, afhænger af, hvilke kundenumre der er knyttet til din bruger.
Sådan abonnerer du på rapporter fra Mybring
Hvis du vil spare tid i forbindelse med udtræk av rapporter i Mybring, anbefaler vi, at du opretter et eller flere rapportabonnementer. Rapporterne sendes derefter automatisk til din e-mail så ofte du ønsker det.
Sådan opretter du grupperede kundenumre i Mybring
Hvis din virksomhed har flere kundenumre hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Hvis du slår kundenumre sammen i en eller flere kundenummergrupper, får du nemt et samlet billede over alle forsendelser.