Sådan opretter du grupperede kundenumre i Mybring
Hvis din virksomhed har flere kundenumre hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Hvis du slår kundenumre sammen i en eller flere kundenummergrupper, får du nemt et samlet billede over alle forsendelser.
Sådan henter du rapporter i Mybring
I Mybring kan du hente en række rapporter for dine pakke- og godsforsendelser og få fuld kontrol over din logistik. Vi tilbyder forskellige rapporter inden for kategorierne ”Status”, ”Kvalitet og afvigelser”, ”Økonomi” og ”Klima og miljø”.
Sådan bruger du dashboardet i Mybring
Dashboardet synliggør dagens planlagte leveringer og eventuelle afvigelser i real time. På den måde får du hurtigt overblik over dine forsendelser og kan gennemføre proaktive tiltag mod dine kunder ved afvigelser. Dashboardet er tilgængeligt for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.
Sådan får du en oversigt over dine volumen og omkostninger i Mybring
Med oversigtssiden i Mybring får du hurtigt et overblik over antallet af forsendelser og omkostninger i en enkel, visuel grænseflade. Oversigten er tilgængelig for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.