Sådan uploader du logo til dit kundenummer i Mybring
I Mybring kan du uploade din virksomheds logo. På den måde vil logoet kunne ses af dine kunder, når de sporer deres pakker - er en nem måde at brande din virksomhed på via Brings brugergrænseflader.

Sådan tilføjer du flere kundenumre i Mybring
Hvis du har brug for andre tjenester, kan du selv tilføje nye kundenumre i Mybring. Hvis du har en kontaktperson hos Bring, anbefaler vi, at du kontakter ham/hende, inden du opretter flere kundenumre.
Sådan registrerer du din virksomhed i Mybring
Mybring er vores digitale selvbetjeningsværktøj for virksomheder, og alle Brings aftalekunder kan oprette en eller flere Mybring-brugere. Hvis du ikke er aftalekunde, kan du fortsat oprette en bruger og betale for dine bestillinger med kort.
Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring
Alle der bruger Mybring anbefales at have en personlig bruger. En bruger kan have forskellig adgang til forskellige kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenumre kan du nemt oprette brugere, give adgang til brugere eller ændre deres adgang - enten direkte eller efter anmodning fra brugeren.