Sådan undgår du returneringer med ”Ikke afhentet på udleveringssted”-rapporten i Mybring
Med rapporten ”Ikke afhentet på udleveringssted” får du nemt et overblik over, hvilke forsendelser der har ligget længe på udleveringsstedet, så du selv følge op på modtagerne og dermed undgå returomkostninger og tabte indtægter. Rapporten er tilgængelig for norske og nordiske pakketjenester.
Sådan henter du rapporter i Mybring
I Mybring kan du hente en række rapporter for dine pakke- og godsforsendelser og få fuld kontrol over din logistik. Vi tilbyder forskellige rapporter inden for kategorierne ”Status”, ”Kvalitet og afvigelser”, ”Økonomi” og ”Klima og miljø”.
Sådan abonnerer du på rapporter fra Mybring
Hvis du vil spare tid i forbindelse med udtræk av rapporter i Mybring, anbefaler vi, at du opretter et eller flere rapportabonnementer. Rapporterne sendes derefter automatisk til din e-mail så ofte du ønsker det.
Sådan opretter du grupperede kundenumre i Mybring
Hvis din virksomhed har flere kundenumre hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Hvis du slår kundenumre sammen i en eller flere kundenummergrupper, får du nemt et samlet billede over alle forsendelser.