Sådan administrerer du din brugerprofil i Mybring
Din bruger indeholder nyttige oplysninger, som er nødvendige for at bruge Mybring på en effektiv måde. Hvis du holder din profilinformation opdateret, er du sikker på, at Mybring altid fungerer korrekt.
Sådan registrerer du din virksomhed i Mybring
Mybring er vores digitale selvbetjeningsværktøj for virksomheder, og alle Brings aftalekunder kan oprette en eller flere Mybring-brugere. Hvis du ikke er aftalekunde, kan du fortsat oprette en bruger og betale for dine bestillinger med kort.
Sådan opretter du selv en ny bruger i Mybring
Hvis din virksomhed allerede bruger Mybring, kan du nemt oprette en ny bruger og knytte denne til virksomhedens kundenummer. Når du har oprettet en Mybring-bruger, kan du nemt udføre transaktioner og gennemføre andre opgaver i Mybring.
Sådan tilføjer du flere kundenumre i Mybring
Hvis du har brug for andre tjenester, kan du selv tilføje nye kundenumre i Mybring. Hvis du har en kontaktperson hos Bring, anbefaler vi, at du kontakter ham/hende, inden du opretter flere kundenumre.