Spørgsmål og svar om leveringer til Brings pakkebokse
Undrer du dig over noget i forbindelse med din levering til pakkeboks? Se spørgsmål og svar nedenfor eller brug vores døgnåbne chatbot.
Spørgsmål om at hente fra pakkebokser
-
1. Indtast pinkoden du har fået på SMS eller mail. Lågen åbnes automatisk.
2. Tag din pakke og husk at lukke lågen.
-
1. Aktivér Bluetooth på din mobil
2. Tjek at du har hentet vores Bring-app og at den er opdateret
3. Vælg den pakke du skal hente i appen og tryk “Åbn låge”
4. Tag din pakke og husk at lukke lågen.
-
Tjek at pakken er klar til afhenting og at du står ved den rigtige pakkeboks.
- Sørg for at du har aktiveret Bluetooth på din telefon
- Tjek at du har hentet vores Bring-app og at den er opdateret
- Prøv at gå lidt tættere på pakkeboksen.
- Træk forsigtigt i lågen som vist i appen
Har du tjekket alle muligheder, og stadig ikke kan hente din pakke, kan du få hjælp hos kundeservice.
-
Hvis du ikke kan hente pakken i din valgte pakkeboks, kan vi omdirigere den til et bemandet udleveringssted. Kontakt vores kundeservice.
Spørgsmål om at sende fra pakkebokser
-
- Du skal bruge en Bring-kode som skrives direkte på pakken eller et label.
- Brug Bring-appen for at finde en pakkeboks i nærheden af dig og book din låge.
-
- Du skal bruge et label eller en Bring-kode som skrives direkte på pakken. Kontakt webshoppen hvis du ikke har fået et label eller en Bring-kode.
- Brug Bring-appen for at finde en pakkeboks i nærheden af dig og book din låge.