Spørgsmål og svar om leveringer til Brings pakkebokse

Undrer du dig over noget i forbindelse med din levering til pakkeboks? Se spørgsmål og svar nedenfor eller brug vores døgnåbne chatbot.

Spørgsmål om at hente og returnere fra pakkebokser

    1. Sørg for at du har aktiveret Bluetooth på din telefon.
    2. Sørg for at du har downloadet Bring-appen og logget ind med dit telefonnummer.
    3. Prøv at gå lidt tættere på pakkeboksen, Bluetooth fungerer kun, når du er meget tæt på boksen.
    4. Hvis du har tjekket at alt ovenstående er i orden og stadig ikke kan hente din pakke, kan du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig.
  • Du kan booke din retur fra en af vores pakkebokse. Det, du skal bruge, er en returlabel eller en labelfree returkode (som du skriver på pakken) samt Bring-appen. Vores chauffører henter returpakkerne hver dag, inden de fylder op med nye pakker. 

    Sådan returnerer du via en pakkeboks:

    • Log ind i appen.
    • Vælg “Retur til webshop”.
    • Sæt returlabelen på pakken og scan den i appen. Hvis du har en labelfree returkode, skriver du den tydeligt på pakken.
    • Vælg størrelsen på boksen baseret på størrelsen på din pakke.
    • Aflever pakken i pakkeboksen inden for en time.
    • Boksen åbner automatisk, når du er ved boksen.
    • Når du står foran pakkeboksen, trykker du på linket “Aflever pakke”.
    • Appen tildeler dig en boks, som åbner automatisk.
    • Læg pakken i boksen og luk den igen. Og som ved magi, så er det klaret!
  • Pakken vil ikke være synlig i appen, før vi har modtaget og scannet den på vores terminal. Du kan derfor modtage beskeder fra Bring om, at din pakke er på vej, inden den bliver synlig for dig i appen.

    Hvis der er gået lang tid siden du fik beskeden fra Bring uden nogen opdatering, kan det skyldes forskellige faktorer:

    • Du har downloadet Bring-appen, men ikke registreret dig. Du skal registrere dig med dit telefonnummer og få en kode, som du bruger til at aktivere appen. Når du har gjort dette, vil pakken være synlig i appen.
    • Når du registrerer dig i appen, skal du bruge det samme telefonnummer, som du brugte ved bestillingen af pakken. Telefonnummeret fungerer som forbindelsen mellem din pakke og dig.
  • Hvis du ikke kan hente pakken i din valgte pakkeboks, kan vi omdirigere den til et bemandet udleveringssted. Kontakt venligst vores kundeservice for at få hjælp til det.

  • Ikke alle pakker kan leveres til en pakkeboks. Det kan skyldes, at din pakke er for stor, at den kræver en bestemt temperatur, eller at legitimation skal vises ved udlevering. Din pakke vil derfor blive leveret til dit sædvanlige udleveringssted. Nogle gange kan det også være, at pakkeboksen er fuld på leveringstidspunktet, og at vi derfor må aflevere den ved nærmeste udleveringssted.

  • Ja, du kan dele informationen om forsendelsen i Bring-appen ved at trykke på "Del pakke". Dermed giver du tilladelse til, at en anden kan hente din pakke. Personen skal være eller blive bruger af appen.

  • Hvis din leveringsadresse ligger i nærheden af en pakkeboks, kan du vælge Bring pakkeboks som udleveringsmulighed i webshoppen. Bemærk, at ikke alle webshops tilbyder dette valg. Opfordr gerne de butikker, du handler hos, til at tilføje Bring pakkeboks, hvis du ønsker muligheden for at vælge det.

  • Du finder den nærmeste pakkeboks ved hjælp af søgefunktionen på denne side. Søg med dit postnummer.

  • En pakke må ikke være større end 50 x 44 x 59 cm.