Spørgsmål og svar om leveringer til Brings pakkebokse

Undrer du dig over noget i forbindelse med din levering til pakkeboks? Se spørgsmål og svar nedenfor eller brug vores døgnåbne chatbot.

Spørgsmål om at hente fra pakkebokser

  • 1. Indtast pinkoden du har fået på SMS eller mail. Lågen åbnes automatisk.

    2. Tag din pakke og husk at lukke lågen. 

  • 1. Aktivér Bluetooth på din mobil

    2. Tjek at du har hentet vores Bring-app og at den er opdateret

    3. Vælg den pakke du skal hente i appen og tryk “Åbn låge”

    4. Tag din pakke og husk at lukke lågen. 

  • Tjek at pakken er klar til afhenting og at du står ved den rigtige pakkeboks.

    • Sørg for at du har aktiveret Bluetooth på din telefon
    • Tjek at du har hentet vores Bring-app og at den er opdateret
    • Prøv at gå lidt tættere på pakkeboksen.
    • Træk forsigtigt i lågen som vist i appen

    Har du tjekket alle muligheder, og stadig ikke kan hente din pakke, kan du få hjælp hos kundeservice

  • Hvis du ikke kan hente pakken i din valgte pakkeboks, kan vi omdirigere den til et bemandet udleveringssted. Kontakt vores kundeservice

Spørgsmål om at sende fra pakkebokser

    • Du skal bruge en Bring-kode som skrives direkte på pakken eller et label.  
    • Brug Bring-appen for at finde en pakkeboks i nærheden af dig og book din låge.
    • Du skal bruge et label eller en Bring-kode som skrives direkte på pakken. Kontakt webshoppen hvis du ikke har fået et label eller en Bring-kode. 
    • Brug Bring-appen for at finde en pakkeboks i nærheden af dig og book din låge.