Modtagerstyrede tjenester for erhvervskunder

Vi ved, at dine kunder er vigtige for dig, og vi ønsker at hjælpe dig med at sikre, at dine kunder får en god oplevelse, når de modtager pakker med os. Derfor tilbyder vi forskellige tillægstjenester, der gør det mere smidigt og fleksibelt for både dig og dine kunder at sende og modtage pakker. Disse tillægstjenester er helt gratis at benytte.

For dig, der er erhvervskunde og som sender til andre virksomheder, er det nu endnu nemmere for dine kunder at få leveret pakker, selv hvis der ikke er nogen til stede til at underskrive for modtagelsen, eller de i stedet ønsker at ændre leveringen til en pakkeshop.

Modtagerstyret Flex Delivery

Med tillægstjenesten Modtagerstyret Flex Delivery kan dine kunder selv vælge, om leveringen skal ske uden underskriftskrav. Dette giver modtageren større fleksibilitet og er både nemt og gratis at tilvælge.

Fotodokumentation ved levering

Ved levering tager vores chauffør et billede af pakken, som sendes til både dig og din kunde. Som afsender kan du se billedet i vores kundeportal, Mybring. Modtageren får en SMS eller e-mail med et link og en kode, som skal bruges for at se billedet på vores hjemmeside. Dette skaber ekstra tryghed for både dig og dine kunder.

Sådan bestiller du Modtagerstyret Flex Delivery

Hvis du er erhvervskunde hos os, skal du gøre følgende for at give dine kunder mulighed for at tilvælge levering uden underskrift:

  • Som afsender:
    • Book leveringen med tillægstjenesten eAdvising via Mybring eller et andet integrationssystem.
    • Sørg for at kontaktoplysningerne på modtagen er korrekte.
  • Som modtager:
    • Modtageren kan bestille levering uden underskriftskrav via den SMS og/eller e-mail, som vi sender til din kunde med et sporingslink.

Modtagerstyret Omdirigering

Med tillægstjenesten Modtagerstyret Omdirigering kan dine kunder vælge at få deres levering omdirigeret til en pakkeshop. Vi er glade for at kunne tilbyde denne tjeneste til alle vores erhvervskunder, så modtageroplevelsen bliver endnu bedre.

Pakkeshop

Din modtager kan hente sin pakke i en af vores pakkeshops, ved at vise hentekoden og gyldig legitimation.

Sådan bestiller du omdirigering til pakkeshop

Hvis du er erhvervskunde hos os, skal du gøre følgende for at tilbyde dine kunder denne mulighed:

  • Som afsender:
    • Book leveringen med tillægstjenesten eAdvising via Mybring eller et andet integrationssystem.
    • Sørg for at kontaktoplysninger på modtagen af pakken er korrekte
  • Som modtager:
    • Modtager vælger omdirigering via den sms eller e-mailen de har modtaget fra os og oplyser den firecifrede hentekode og gyldig legitimation ved afhentning i pakkeshoppen.

Returneringer

Dine kunder kan nemt returnere deres pakker via en af vores mange pakkeshops ved at skrive pakkekoden på pakken, som de har modtaget fra dig.

Fordele for dig, din modtager og miljøet

Der er mange gode grunde til at bruge vores tillægstjenester Modtagerstyret Flex Delivery og Modtagerstyret Omdirigering til en pakkeshop. Det øger fleksibiliteten og giver dine modtagere mulighed for selv at vælge, hvor og hvornår de vil modtage deres pakke. Ud over den øgede fleksibilitet sikrer vi færre fejlkørsler og reducerede CO₂-udledning – win-win for alle.

Her kan du læse mere om vores pakketjenester til virksomheder.

Hvis du vil vide mere og blive kunde

Vil du at vide mere om, hvordan du kommer i gang med vores modtagerstyrede tjeneste? Kontakt os via knappen "Bliv kunde" nedenfor.