“At opbygge og vedligeholde personlige relationer mellem medarbejderne, giver en kæmpe motivation og gensidig forståelse. Som i sidste ende skinner positivt af på vores kvalitet og service.” – Nils Hasfeldt
Langdistance og varierende tidszoner kan være en hindring for opnåelsen af et godt samarbejde.
Vi overvinder disse forhindringer ved at besøge vores samarbejdspartnere som dem, vi har på Færøerne, EUR-Express. Vores mål her er at modtage vitale opdateringer eller feedback, da dette kan fremme nye ideer, mens vores teambuilding-dage kan hjælpe med at forbedre vores kommunikation samt personlige relationer. Alt dette kommer tilbage til ideen om menneskelig forbindelse, da vi som mennesker har et iboende behov for interaktion for at trives i alle aspekter af vores liv.
Nils Hasfeldt, er en af de rejsende til Færøerne fra Bring International Cargo. Her fortæller han om formålet med turen og værdi dette giver Bring Cargo International A/S.
Hvad var formålet med turen?
Turens overordnede mål er hovedsageligt af social karakter. Vi har kontoerne imellem meget daglig kontakt, både via telefon og mail. På trods af den store distance er et nært forhold mellem personalegrupperne essentielt. Derfor er det vigtigt at det sociale og uformelle på sådan en tur er i højsædet, samt at forretning bliver lagt på hylden for en stund.
Hvilken Værdi giver dette BCI/Hvad har du fået ud af turen?
Som gruppe bliver vi rystet sammen, og på det individuelle plan bliver vi mange nye oplevelser rigere, som vi kan tage med os arbejdsmæssigt og privat.At opbygge og vedligeholde personlige relationer mellem medarbejderne, giver en kæmpe motivation og gensidig forståelse. Som i sidste ende skinner positivt af på vores kvalitet og service.
Hvis der er tale om ’opbygning af relationer’ – Kan du så eventuelt sætte nogle få ord på dette?
Vores trafikker til Færøerne er essentielle for Bring Cargo International. Hvorfor vi er dybt afhængige af et tæt samarbejde med vores agent på Færøerne: EUR Express. For at opretholde en høj kvalitet og service igennem hele transportforløbet er tæt dialog og samarbejde et nøgleord. At vi har disse, turer og mødes face-to-face med vores samarbejdspartnere, i uformelle rammer, gør at de respektive personalegrupper bliver rykket tættere sammen på tværs af kontorerne.