Modtagerportal i Mybring

Med den nye sporingsløsning i Mybring, får du et samlet overblik over alle forsendelser, der er på vej til din virksomhed, samt information om, hvornår de forventes at blive leveret.

I Mybring får du et detaljeret overblik over forsendelser 

Modtagerportalen giver dig et detaljeret overblik over forsendelser på vej til din virksomhed – både forsendelser fra blandt andet leverandører eller hovedlager og returforsendelser – samt forventede leveringstidspunkt (ETA). 

Dette giver dig større forudsigelighed og mulighed for bedre at planlægge arbejdsdagen og evt. tilkalde ekstra personale, hvis der er behov for det. 

Du får: 

  • Større forudsigelighed. 
  • Et overblik over varer, pakker og forsendelser på vej til dig. 
  • Mulighed for at planlægge modtagelsen af forsendelser. Især vigtigt i perioder, hvor du forventer mange indgående varer eller returforsendelser. 
  • Et overblik over returforsendelser til virksomheden. 

Sådan får du adgang til Modtagerportalen 

For at bruge Modtagerportalen skal du have en Mybring-bruger og et kundenummer. Har du ikke Mybring endnu? Sådan registrerer du din virksomhed.

Hvis du allerede har adgang til Mybring: 

  • Din Superbruger i Mybring skal give sig selv og andre brugere på kundenummeret rettigheden "indkommende forsendelser". 
  • Tilføj den adresse, hvor din virksomhed modtager forsendelser (og evt. returneringer). Du kan enten søge den frem eller indtaste den manuelt. 
  • Af sikkerhedsmæssige årsager godkender vores kundeservice alle adressetilknytninger. 

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Kontakt os på kundeservice.mybring@bring.com – vi hjælper dig gerne i gang!

Gå til Mybring

Du kan aktivere servicen i Mybring via knappen "Log ind på Mybring" nedenfor.

Er du ikke kunde i dag, kan du nemt registrere din virksomhed direkte i Mybring via knappen "Registrer din virksomhed i Mybring".