Outsourcing af logistik: Et ærligt indblik sammen med Boxo

– Hvad enhver webshopejer bør vide

Få et ærligt indblik i, hvad det har betydet for den succesfulde webshop Boxo at outsource deres logistik. Kom med bag kulissen hos Boxo, og hør, hvorfor webshoppen har valgt at outsource deres ordrehåndtering til Shelfless. Boxo tilbyder et bredt udvalg af produkter til opbevaring og organisering i hjemmet. På webinaret vil vi diskutere både fordelene, udfordringerne og alt derimellem ved at outsource logistikken. 

Uanset om du overvejer at outsource din logistik og lagerhåndtering for første gang, eller ønsker at optimere din nuværende drift, vil det her webinar give dig indsigt i en webshop, der allerede har prøvet det hele. 

Ordrehåndtering refererer til processen med at lagre, pakke og sende produkter til kunder, efter at en ordre er afgivet. Oftest håndteres denne del af en tredjeparts logistikleverandør (3PL), som er specialiseret i e-handelsvirksomheder. 

På webinaret lærer du: 

  • Hvad du som webshop skal overveje, inden du outsourcer logistikken. 
  • Om faldgruberne – og hvordan du undgår dem. 
  • Alt fra onboarding til den daglige drift – få et indblik i, hvordan Boxo effektiviserede deres virksomhed gennem Shelfless. 
  • Hvordan Boxo har forbedret effektiviteten, kundetilfredsheden og evnen til at skalere ved at outsource. 
  • Hvad du skal kigge efter hos en 3PL-partner, samt tips til at sikre en smidig overgang. 

Hvem bør deltage: 

  • Webshopejere og e-commerce managers, der overvejer at outsource logistikken. 
  • Virksomhedsejere, der ønsker at skalere effektivt. 
  • Alle, der er interesseret i at høre en anden webshops erfaringer med en 3PL-leverandør. 

Praktisk information: 

Dato: 07.11.2024
Tid: 10.00 
Varighed: 30 minutter