Mange taler i dag om, vigtigheden af at være digital, men det er kun de færreste, der kan leve op til, hvad det virkelig indebærer. Via Shelfless tager vi blandt andet hele ansvaret for integrationen med dine systemer. Vi arbejder i vores egetudviklede WMS (Warehouse Management System), der også har en kundeportal, hvor vores kunder får fuldt indblik i produktionen. Vi har også vores eget udviklingsteam der håndterer vores udvikling og produktionsforbedringer.
Herunder gennemgår vi, hvad hver del konkret betyder for dig som kunde.
Vores eget team af webudviklere giver hurtige resultater
Som kunde hos os kan du føle dig tryg ved, at vi ved noget om både logistik og e-handel, og vi ved hvad der kræves for at kombinationen af disse, kan blive så god som mulig. Det, at vi også har vores eget team af webudviklere er noget som ikke alle logistikaktører kan tilbyde dig. Vores interne team arbejder udelukkende med vores egetudviklede WMS, kundeportal, integrationer og forbedringer i produktionen.
Fordele for dig som kunde:
- Enkelt og fleksibelt at lave ændringer.
- Hurtig kontakt med teamet, når der er behov for det.
- Vi sidder på viden internt i virksomheden – ikke eksternt.
Enkel og fleksibel egetudviklet WMS
Vores WMS, DreamPack, er vores egetudviklede system, der er tilpasset specielt til en moderne fulfilmentaktør. Det WMS man bruger er hjertet og hjernen bag hele produktionen. Jo nærmere man er på sit WMS, desto mere kan man påvirke og udvikle det. Hvis man vil arbejde med automatisering, er det meget vigtigt, at der er fleksibilitet og enkelhed tilstede, når rammerne for hvad man må gøre er fastlagte.
Fordele for dig som kunde:
- Kundetilpassede løsninger, der udvikles efter behov.
- Specialfunktion i alle produktionsled for en omkostningseffektiv produktion.
- Enkelt og fleksibelt i alt hvad vi gør.
Fuldt indblik via kundeportalen
I vores kundeportal kan du se statistik, information, indblik i produktionen, lagerstatus, ordrestatus og meget mere. Det unikke ved kundeportalen er, at du kan kommunikere direkte med de berørte afdelinger hvis der skulle opstå en situation, som kræver en hurtig løsning. Det kan f.eks. handle om en levering, der mangler PO, en ordre med forkert adresse, eller en returnering der ikke følger SOP (Standard Operating Procedure).
På den måde reduceres behovet for at dele dokumenter, lister, mængder af e-mails og telefonsamtaler. Kundeportalen er desuden 100 % udviklet af os og opdateres af vores eget team. Kontakt os evt. for at få en demo.
Fordele for dig som kunde
- Kundeportalen er ikke kun en portal til data, men også til kommunikation.
- Enkelt overblik
- Mulighed for tilpasning, da vi selv udvikler kundeportalen.
Smidig håndtering af integrationer
Vi integrerer til dine systemer - og håndterer ordrer, leverancer og opdaterer løbende med det som sker. Med vores WMS kan vi garantere omkostningseffektiv integration og løbende drift. Vi har eksisterende integrationer til de fleste e-handelsportaler, ERP og betalingssystemer.
Ud over disse ”almindelige” integrationer får du også adgang til kundetilpassede integrationer eller specialintegrationer. Eksempler på dette kan være markedspladser, TA-systemer, automatiseringsstyring eller distributionsløsninger.
Fordele for dig som kunde:
- Omkostningseffektivt, fordi vi i de fleste tilfælde tilbyder integrationsløsning
- Vi drifter, vedligeholder og overvåger integrationerne for dig.
- Viden er tæt på uden eksterne leverandører.
- En mere digital verden med mindre manuel arbejdskraft